Jak postupovat při výměně / reklamaci
Při nepadnoucí velikosti Vám zboží rádi vyměníme. V případě výměny zboží nám napište na email obchod@uplace.cz název a velikost zboží, které chcete vyměnit, a číslo Vaší objednávky. Tímto dojde k zarezervování zboží v našem systému a už se nebude moci stát, že by požadovaná velikost nebyla dostupná. Zboží na výměnu zabalte a zašlete nám ho zpět v originálním balení.
V případě reklamace zboží zašlete také v originálním obalu zpátky na naši pobočku včetně sepsaného reklamačního formuláře.
Postup zaslání zboží k nám na pobočku při výměně / reklamaci nebo vrácení zboží
- Nepoužité zboží vložte do původní krabice s nálepkami či dárkem (pokud byly součástí balení)
- Napište na poznámkový papír o jakou objednávku se jedná, z jakého důvodu vracíte zboží (budeme rádi za specifikování) a na jaký účet máme vrátit peníze
- Krabici vhodně zabalte, aby nedošlo k poškození během přepravy.
- Zboží odešlete zpátky na naši adresu:
Uplace Czech s.r.o., Pernštýnská 15, 530 02
- V žádném případě neodesílejte na dobírku - zboží nebude převzato!!!
- Po přijetí provedeme kontrolu a budeme Vás informovat o termínu výměny. V případě, že požadujete vrátit peníze za zboží prosím o uvedení bankovního účtu na který se peníze mají vrátit.
Pro více informací nás kontaktujte na obchod@uplace.cz či +420 773 071 162
Team Uplace