Reklamace / vrácení zboží

Vše o nákupu

 

Jak postupovat při výměně / reklamaci

Při nepadnoucí velikosti Vám zboží rádi vyměníme. V případě výměny zboží nám napište na email obchod@uplace.cz název a velikost zboží, které chcete vyměnit, a číslo Vaší objednávky. Tímto dojde k zarezervování zboží v našem systému a už se nebude moci stát, že by požadovaná velikost nebyla dostupná. Zboží na výměnu zabalte a zašlete nám ho zpět v originálním balení.

V případě reklamace zboží zašlete také v originálním obalu zpátky na naši pobočku včetně sepsaného reklamačního formuláře.

Postup zaslání zboží k nám na pobočku při výměně / reklamaci nebo vrácení zboží

  1.  Nepoužité zboží vložte do původní krabice s nálepkami či dárkem (pokud byly součástí balení)
  2.  Napište na poznámkový papír o jakou objednávku se jedná, z jakého důvodu vracíte zboží (budeme rádi za specifikování) a na jaký účet máme vrátit peníze
  3.  Krabici vhodně zabalte, aby nedošlo k poškození během přepravy.
  4.  Zboží odešlete zpátky na naši adresu:

 Uplace Czech s.r.o., Pernštýnská 15, 530 02

  1. V žádném případě neodesílejte na dobírku - zboží nebude převzato!!! 
  2. Po přijetí provedeme kontrolu a budeme Vás informovat o termínu výměny. V případě, že požadujete vrátit peníze za zboží prosím o uvedení bankovního účtu na který se peníze mají vrátit.

Pro více informací nás kontaktujte na obchod@uplace.cz či +420 773 071 162

Team Uplace

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz